FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
gmax a svetla Jeden příspěvek | Celý strom
Re: gmax a svetla   3. 11. 2003 / 22:38
MilanP
Udelej si nejaky jednoduchy objekt trebas kouli - ale jenom trebas polovicni se trema nebo ctyrma polygonama, a prirad ji barvu jakou chces aby svitila. Tu barvu nazvi LIGHT_NAV. Pri kompilovani u MAKEBGL zaskrtni HASLightMap, HASNightMap, HASReflectMap a odskrtni Crash. Melo by to tak fungovat. mp
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ