FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 29. 5. 2024, svátek má Maxmilián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
gmax a svetla Jeden příspěvek | Celý strom
gmax a svetla   3. 11. 2003 / 15:24jirpe
Najde se tu nekdo, kdo by me navedl na spravnou cestu? Nemuzu prijit na to, jak se v gmaxu daji udelat pozicni/vystrazna svetla. Nepotrebuji, aby neco osvetlovala, jen aby byla videt jako svitici body. Cim dal budou videt, tim lepe (nic se nema prehanet). V dokumentaci jsem to nejspis prehlednul, nenasel.
   Seznam příspěvků  

Re: gmax a svetla   3. 11. 2003 / 15:35
Tragédie v JRD
ja v tom sice neumim ) ale IMHO to delas tak, ze v gmaxu vymodelujes jenom fyzicky "lampicku" nebo krytku zarovky (nebo co toje) ale samotne svetlo umistujes az v aircraft.cfg .....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: gmax a svetla   3. 11. 2003 / 16:21jirpe
No vidis, ale ja to potrebuju jako pozicni svetlo na stozaru vysilace.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: gmax a svetla   3. 11. 2003 / 17:21
Priskac   
Mno skus bud toto:

http://takeoff.to/landing

alebo toto:

http://www.volny.cz/flightsim/gmax.htm

   Seznam příspěvků  

Re: gmax a svetla   3. 11. 2003 / 22:38
MilanP
Udelej si nejaky jednoduchy objekt trebas kouli - ale jenom trebas polovicni se trema nebo ctyrma polygonama, a prirad ji barvu jakou chces aby svitila. Tu barvu nazvi LIGHT_NAV. Pri kompilovani u MAKEBGL zaskrtni HASLightMap, HASNightMap, HASReflectMap a odskrtni Crash. Melo by to tak fungovat. mp
   Seznam příspěvků  

Re: Re: gmax a svetla   3. 11. 2003 / 22:55jirpe
Dik, uz jsem to taky nasel. Ridit to jmenem materialu je docela sila, ale proc ne. Hlavne, ze to je dobre zdokumentovane.
   Seznam příspěvků  

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ