Jestli by se to tedy mělo rozebrat, tak když pominu volačku, kterou si víceméně může zvolit dle libosti, tak USAF má, tak oukey.
-K tomu S (Sheduled, tedy pravidelná linka asi ne, takže buď G - General aviation nebo nejlépe jak jsi psal M -Military nebo X - Other).
-Flight rules s F-18 jako VFR, no budiš...
-Typ a k tomu Wake turb. cat. sedí. To se tam hodí víceméně automaticky a vzhledem k váze éra nebo podle čeho se to určuje si myslím, že je to ok.
-Vybavení, netuším co má F-18 všechno za výbavu, jestli je schopna R NAV apod., ale beru, je tam, co tam je, tak to pilot asi je schopen zaletět (haha )
-Rychlost M1 není moc šťastně vybráno, to by nemělo být. O trošku míň a je to v pohodě, ale za předpokladu, že poletí nad FL100.
-Level, o řádek výš je za jakých podmínek, takže se zase zužuje, má tam VFR (jak jsem psal, budiš), takže může pokud se nepletu do FL195, takže má při téhle rychlosti rozmezí mezi FL105 a FL195, kde se může pohybivat (kdyžtak mě opravte)
-Route DCT, no, beru vzhledem k času 
- Total EET, nevím kudy si to šinul, když si cestu z LKTB na LKMT plánoval na 4h 12min
-odletové a příletové letiště v pohodě, záložní letiště by mělo být jiné než příletové (ale co už... je to VFR a ti prostě lítají bez plánku, jenom je tady třeba odeslat, aby je to nevyhodilo ze sítě)
-no a kté jeho vzdušné ochraně, nevím no... jestli někde po cestě ztratil ochranu, tak tímhle možná žádá o pátrání... nojo no... stane se
-2 lidi se do F-18tky vměstnají, takže to je v pohodě...
-E (endurance), tam by měla být rezerva, nebo to možná letěl na těsno a ta jeho F-18tka nemá větší výdrž 
Takže asi tak. Celkový souhrn, nováček. Neví, neumí, relativně v pořádku. Pokud jsou ATC a uposlechne je, tak nevidím problém. ATC mu poradí, jak se s tímhle chovat a hotovo. Pokud je to takový případ, jaký byl v pátek tuším a šinul si to s F-14 z LKPR na LKMT 2,5 machu, tak to je zralé na průplesk, hlavně, když se tváří jako ámík a jak z něj vypadne, kdo to je a ukáže se, že si s ostatních dělá akorát prdel, tak to je na zabití. Nakonec se spacifikoval a aspoň z LKMT odletěl s povolením a místo F-14tky měl C172. |
|