FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 12. 5. 2024, svátek má Pankrác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ztráta komunikace Jeden příspěvek | Celý strom
Re: ztráta komunikace   15. 11. 2007 / 20:51
Doug   
Ztráta spojení
Jestliže nastane porucha radiového zařízení, musí posádka letadla dodržovat postupy pro ztrátu spojení stanovené tímto předpisem Mimo to musí posádka letadla, které tvoří součást letištního provozu na řízeném letišti, sledovat instrukce, jež mohou být vydány pomocí návěstí.
Letí-li v meteorologických podmínkách pro let za viditelnosti (VMC) musí velitel letadla:
a) pokračovat v letu za viditelnosti a
b) pokračovat v letu podle platného letového plánu na příslušně vyznačené radionavigační zařízení letiště určení
c) při přibližovacím manévru ve 4. zatáčce nebo po průletu nad vnějším polohovým majákem (OHB) označit vlastní polohu a vyžádat povolení k přistání blikáním a posléze zapnutím palubního přistávacího světlometu a odpálením signálních světlic libovolné barvy. Na VPD neosvětlenou pozemními přistávacími světlomety přistávat v případě, že orgán ŘLP vydá povolení zelenými přistávacími světelnými návěstidly
Letí-li v meteorologických podmínkách pro let podle přístrojů (IMC) nebo když meteorologické podmínky jsou takové, že se jeví, že let nebude možno dokončit za podmínek pro let za viditelnosti, musí velitel letadla:
a) pokračovat v letu podle platného letového plánu na příslušně vyznačené radionavigační zařízení letiště určení (viz Poznámka 2) a je-li třeba, v souladu s b) dále vyčkávat nad tímto zařízením až do zahájení klesání,
b) zahájit klesání nad radionavigačním zařízením uvedeným v a) v předpokládaném čase přiblížení naposled přijatém a potvrzeném, nebo co možná nejblíže tomuto času nebo, nebyl-li předpokládaný čas přiblížení přijat a potvrzen, v čase nebo co možná nejblíže času vypočítaného příletu, který vyplývá z platného letového plánu,
c) provést normální postup přiblížení podle přístrojů stanovený pro uvedené zařízení a
d) při přibližovacím manévru ve 4. zatáčce nebo po průletu nad vnějším polohovým majákem (OHB) označit vlastní polohu a vyžádat povolení k přistání blikáním a posléze zapnutím palubního přistávacího světlometu a odpálením signálních světlic libovolné barvy. Na VPD neosvětlenou pozemními přistávacími světlomety přistávat v případě, že orgán ŘLP vydá povolení zelenými světlicemi a přistávacími světelnými návěstidly
e) přistát podle možnosti do třiceti minut od vypočítaného času příletu uvedeného v b) nebo od předpokládaného času přiblížení naposled potvrzeného podle toho, který z nich je pozdější.

Tolik předpis L2

Krom toho, všechny posádky letadel musí udržovat neustálý poslech na nouzové frekvenci 121,5 MHz v I. leteckém pásmu a/nebo 243 MHz ve II. leteckém pásmu (243 MHz se neuplatňuje v LKAA) Při zásahu hotovostních letadel musí stanoviště ŘLP, v jehož odpovědnosti letedlo bez spojení letí, učinit pokusy navázat s letadlem spojení na všech kmitočtech, o nichž se předpokládá, že by je letadlo bez spojení mohlo monitorovat, včetně nouzových kmitočtů. Zasahující letouny vysílají i naslepo (tzn. i pokud letadlo, proti kterému je zasahováno neodpovídá) na nouzovém kmitočtu. Nezávislé radiostanice na palubě moderních vojenských letounů jsou dnes zpravidla 2 i 3, předpokládám, že dopravní letadla jich budou mít víc.

Ahoj
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ