|  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:07 | |
|  | Tak, abych to snad popsal z mého pohledu..
OKTOM byl kdesi na finále, když se mi ohlásil BHA090, kterého jsem na radaru neviděl. (jako asi dalších 5-7 letadel).
BHA090 dostala final speed, ale vzhledem k tomu, že letěl se 737 a před ním Citation, tušil jsem problémy, neboť ve chvíli, kdy OKTOM míjel 1. majli, tak BHA090 hlásil Outer marker. Vzhledem k tomu, že ground speed OKTOM byla na krátkém finále cca 115kts, tak už pak nezbývalo, než se "modlit"..
Ve chvíli, kdy byl OKTOM těsně za B, jeho GS byla kolem 40 kts, podle speedvectoru to měl na C necelou 1/2 minutu, povolil jsem přistání BHA090, která hlásila v tu chvíli Middle marker. Dal jsem info o provozu a radši se na to nekoukal.. Neb OKTOM malinkou chvíli po "expedite vacating" zahamtnul brzdy a podle radaru jel 16kts.
Takhle to mě "zobrazil" IVAC.
Příště to asi udělám tak, jak jsem původně plánoval, že BHA090 dostane průlet a OKTOM sprdunk, že se fláká po zemi, jako by vezl vajíčka.
Těšil jsem se na pěknej event, ale ne v podmínkách, ve kterejch se nedá řídit.. (tím nemyslim tuhle situaci, ale obecně - výpadky serverů, skákání do "rozkecanejch relací, neuposlechnutí pokynů ATC apod.)
|
| |
|