FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ILS a GA 737 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: ILS a GA 737   27. 11. 2003 / 17:29Petr
Děkuji za odpovědˇ, přečetl jsem si debatu. Jediné co opravdu funguje je následující postup:

1. přiblížit se na VNAV (s FMC) , nebo HDG
2. po zachycení vodorovné ILS čekat na protnutí GS
3. v okamžiku zachycení a rozsvícení GS na HSI a zahájení klesání vypnout AP
4. dorovnat GS ručně
5. znovu nahodit AP bez zapínání APR

Pak to fachčí. To je výsledek mého ročního vysedávání a zkoušení.
Někdy mi ještě připadá, že GS chytne a nesrazí letadlo k zemi ještě v případě, když letadlo nalétává z velké zatáčky před zachycením horizontální ILS v případě ,že jako první je zachycena GS a potom automaticky horizontální ILS.
Všimněte si ještě, že GS je vždy zachycena "normálně" v případě, když nalétáváte na tu samou dráhu resp. GS podruhé po jejím již předchozím, alespoň částečném zachycení (opakované přiblížení).

Komu GS u GA 737 nabíhá normálně tomu snad nemohu ani věřit.





 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ