|  | Re: Re: ILS a GA 737 27. 11. 2003 / 17:29 | Petr |
|  | Děkuji za odpovědˇ, přečetl jsem si debatu. Jediné co opravdu funguje je následující postup:
1. přiblížit se na VNAV (s FMC) , nebo HDG
2. po zachycení vodorovné ILS čekat na protnutí GS
3. v okamžiku zachycení a rozsvícení GS na HSI a zahájení klesání vypnout AP
4. dorovnat GS ručně
5. znovu nahodit AP bez zapínání APR
Pak to fachčí. To je výsledek mého ročního vysedávání a zkoušení.
Někdy mi ještě připadá, že GS chytne a nesrazí letadlo k zemi ještě v případě, když letadlo nalétává z velké zatáčky před zachycením horizontální ILS v případě ,že jako první je zachycena GS a potom automaticky horizontální ILS.
Všimněte si ještě, že GS je vždy zachycena "normálně" v případě, když nalétáváte na tu samou dráhu resp. GS podruhé po jejím již předchozím, alespoň částečném zachycení (opakované přiblížení).
Komu GS u GA 737 nabíhá normálně tomu snad nemohu ani věřit.
|
| |
|