|  |  | Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X? 3. 1. 2008 / 21:16 | |
|  | Myslim ze z nadpisu je to jasne. Ide mi o ci gmax sa pouziva v vo fs X a ci postup tvorby lietadiel je taky isty ako pre FS 2004. Chcel by som sa totiz pustit do niecoho, splnit si sen aj ked iba nejakym tym osobnym projektom na ktorom by som sa naucil ako to vsetko spolu pracuje vo fs. Dakujem |
| |
|
 |  |  | Re: Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X? 3. 1. 2008 / 22:05 | |
|  | Hlavní změna je v materiálech, že FSX dokáže na letadle udělat stíny a tzv. Light Blooom odlesk sluníčka od letadla. Bohužel vývojáři mrkvosoftu nemají moc rádi Gmax, ale za to se jim líbí 3ds max. V SDK na exporty z Gmaxu úplně zapomněli, v SP1A už sice jsou, ale celý je to takový nic moc. Prostě je to dělaný na 3ds max => pokud chceš dělat modely do FSX, které plně využívají "výhod" FSX, sežeň si 3ds max. Ale jestli ti nevadí, že model nebude sám na sebe házet stíny a nebude odrážet sluníčko, tak to stačí exportovat jako model do FS9 a v FSX poběží bez problémů |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X? 4. 1. 2008 / 16:59 | |
|  | Vdaka za odpoved. A este aby mi bolo jasne gmax je okresanou verziou 3ds max? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X? 4. 1. 2008 / 17:17 | |
|  | V podstatě je tomu tak, modely se dělají stejným způsobem, jenom je v 3ds max daleko víc funkcí a jeho cena je stejná jako piloťák na PPL (135 000 Kč), kdežto Gmax je freeware. |
| |
|
|