FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X? Jeden příspěvek | Celý strom
Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X?   3. 1. 2008 / 21:16
Vulcan
Myslim ze z nadpisu je to jasne. Ide mi o ci gmax sa pouziva v vo fs X a ci postup tvorby lietadiel je taky isty ako pre FS 2004. Chcel by som sa totiz pustit do niecoho, splnit si sen aj ked iba nejakym tym osobnym projektom na ktorom by som sa naucil ako to vsetko spolu pracuje vo fs. Dakujem
 

Re: Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X?   3. 1. 2008 / 22:05
Aardvark   
Hlavní změna je v materiálech, že FSX dokáže na letadle udělat stíny a tzv. Light Blooom odlesk sluníčka od letadla. Bohužel vývojáři mrkvosoftu nemají moc rádi Gmax, ale za to se jim líbí 3ds max. V SDK na exporty z Gmaxu úplně zapomněli, v SP1A už sice jsou, ale celý je to takový nic moc. Prostě je to dělaný na 3ds max => pokud chceš dělat modely do FSX, které plně využívají "výhod" FSX, sežeň si 3ds max. Ale jestli ti nevadí, že model nebude sám na sebe házet stíny a nebude odrážet sluníčko, tak to stačí exportovat jako model do FS9 a v FSX poběží bez problémů
 

Re: Re: Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X?   4. 1. 2008 / 16:59
Vulcan
Vdaka za odpoved. A este aby mi bolo jasne gmax je okresanou verziou 3ds max?
 

Re: Re: Re: Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X?   4. 1. 2008 / 17:17
Aardvark   
V podstatě je tomu tak, modely se dělají stejným způsobem, jenom je v 3ds max daleko víc funkcí a jeho cena je stejná jako piloťák na PPL (135 000 Kč), kdežto Gmax je freeware.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ