FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Čím sa liší tvorba lietadiel do FS 2004 a FS X?   3. 1. 2008 / 22:05
Aardvark   
Hlavní změna je v materiálech, že FSX dokáže na letadle udělat stíny a tzv. Light Blooom odlesk sluníčka od letadla. Bohužel vývojáři mrkvosoftu nemají moc rádi Gmax, ale za to se jim líbí 3ds max. V SDK na exporty z Gmaxu úplně zapomněli, v SP1A už sice jsou, ale celý je to takový nic moc. Prostě je to dělaný na 3ds max => pokud chceš dělat modely do FSX, které plně využívají "výhod" FSX, sežeň si 3ds max. Ale jestli ti nevadí, že model nebude sám na sebe házet stíny a nebude odrážet sluníčko, tak to stačí exportovat jako model do FS9 a v FSX poběží bez problémů
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ