Koukni nejdřív do SDKačka MakeMDL a tam máš seznam všech animací, který se animují jen přes tu jejich osu (Stock) a keyframe animací.
A tady máš pěknej tutorial k gmaxu, bohužel tam chybí ten první případ animací, ale je tam vysvětlená animace podvozku, což je ten druhý případ. http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_07.htm#7c
A příklad té první animace na výškovce:
V SDKáčku jsem si našel, že pro výškovku jsou názvy l_elevator a r_elevator, takže jsem pojmenoval ten díl l_elevator, posunul jsem Pivot Point tam, kde je střed té osy a to bylo všechno. Potom jsem to vyexportoval do FSky a fungovalo to, jak mělo.
obrázky:
http://ukazto.com/?img=1792057,11-1-2008_0-31-18.jpg
http://ukazto.com/?img=1792038,11-1-2008_0-31-21.jpg
http://ukazto.com/?img=1792018,11-1-2008_0-32-55.jpg
|
|