Naistaloval jsem si norska letiste (vyhrabal jsem je kdesi na avsimu, v popise cosi o verzi pro FS9). Opravdu obsahovala AF2 soubory.
Ta letiste maji trochu (nepatrne) pozmenenou vysku proti default. Na rozdil od predchozi verze FS, zmena elevace referencniho bodu letiste v Afcad2 nema zadny vliv na to
1) jak vysoko jsou umisteny objekty v AF2 souborech (pojizdecky, aprony,...)
2) tudiz jak vysoko stoji letadla
3) zda se objevi (neobjevi) ruzova cara od progressive taxi - kdyz je nova scenerie vys nez originalni, tak se proste neobjevi
Vyska techto objektu nebere, jak se mi zda, ohled na nejaky flatten z add-on scenerii, ale pouzije se vyska z meshe. Zda se, ze to akceptuje i add-on mesh, protoze zrovna Skandinavii mam od Lago.
Zatim jsem objevil jediny zpusob, jak z toho ven. Najit BGL s letistem, disassemly pomoci bglanalyze, upravit vysku flatten a rwy objektu na vysku meshe a zkompilovat zpatky.
Dalsi zpusob je, udelat na nove vysce invisible runway pod pojizdeckami a aprony. Jiny polygon to zvednout nedokaze.
Nejaky chytrejsi zpusob by nebyl? Asi pred dvema tydny se to trosinku nakouslo v souvislosti s formatem autogenu, ale v reseni to nevyustilo.
Porad mi nejde do hlavy, ze to ignoruje flatten ze scenerii. Napadlo me, ze AF2 soubory se v ramci jedne scenerie nacitaji pred BGLC (jinak by nefungovaly excludy), takze kdyby byl flatten na novou vysku umisten v extra scenerii pod AF2, mohlo by to chodit. Nicmene jsem to vyzkousel a bez uspechu. |
|