FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Repaint, ako odstanit mipmapy??? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy???   21. 1. 2008 / 17:31
Aardvark   
To právě nestačí, musíš textuře ty mipmapy v imagetoolu vytvořit(Image/create MipMaps) potom je extrahovat (Image/ Extract MipMaps), pak je všechny až na tu poslední pozavírat a při zeptání jestli chceš uložit změny dát NE. Tu poslední ( jmenuje se "původní název_0.bmp) přepsat na tu rozmázlou("původní název"). Potom zavřít imagetool a při optání jestli se mají změny v původní textuře uložit, zmáčknout NE.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ