Ad 1)
Neni to mily kolego az tak uplne pravda. Pro AA se v ramci enginu hry stavi konkretni pixel shader, ktery navic muze obsahovat instrukce souvisejici s nekterymi specifiky konkretniho herniho enginu, neni to proste jen AA OF/ONN
Ad 2)
Podle mych bohatych zkusenosti s FSX a FS9 ve Vista 32bit tomu tak neni, nebo ne uplne bez problemu... Na druhou stranu moc experimentu s temi kompatibilitami jsem nedelal, pac FS9 tam mam uz jen z citovych duvodu a zapinam ho jen vzacne.
Ad 3)
Viz 1, treba to opravdu v pripade FS neni az takovy problem, v ARMA to uz bylo trosku neco jinyho. Moje zkusenost je takova, ze pokud ma hra sama svoje vlastni AA nastaveni, byva jeho vysledek obecne o neco rychlejsi a lepsi, zalezi samozrejme, jak je ten shader dobre napsany.
As 4)
Tohle nema cenu rozvijet. Co kus to original. To plati jak o kartach, tak o ruznych verzich ovladacu. Na pracovni ATI x1950 512MB mi ted 8.12 Catalysty zpusobuji na jiste 3D aplikaci tvrdy zamrz a nasledny restart compu, coz je dost zvlastni, to by obecne software nemel umet Degradace na 7.1 pomohla a ted se tim zabyvaji primo u ATI.
Ja jsem byl asi 8 let zasadni ATIsta, ted jsem s ulevou sel do Nvidie a nemuzu si stezovat. |
|