Rychlosti :
Rychlost při zachycení ( LLZ ) by měla být pod 190, na ose pak udržovat 160 ( to je v předpisech pro Ruzyň ) - platí pro 737 a fungovalo mi to se všemi modely B737 co jsem kdy použil ( od def. po DF přes různé freewary).
Chycení APP :
"Chycení" je vidět na HSI indikátoru. Pokud se rahno začne stěhovat do středu indikátoru, tak by se mělo letadlo začít samo točit do osy. Pokud se nestěhuje, tak je něco špatně - je potřeba mít zapnutej AP MASTER SWITCH , naladěnu správnou frekvenci ILSu a já používám postup, že v okamžiku , kdy se rahno HSI pohne, tak zapnu mód APP.
Úhel:
v zásadě se APP má chytit vždycky, i při 90st., ale pak to v FSce vyvádí šílený smyčky a prakticky se to neustabilizuje během celého přiblížení. Optimální úhel "nalétnutí" ILS je 30 - 40stupnů , t.j. do osy RWY24 v Praze nalétávám zprava pod headingem cca 200 ve vzdálenosti cca 13NM.
Osobně preferuji ruční pilotáž při vektorování ( např. dle ATC při onlinu ) a jak mi dá "Cleared to ILS..", tak točím finální vektor a zapínám APP.
Originální manuál ke skutečné B737 doporučuje vedení letadla přes mod HDG, LNAV, nebo VOR a PO DOTOČENÍ do osy pak zapnout APP.
|
|