FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ILS a Autopilot Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: ILS a Autopilot   16. 12. 2003 / 15:18PavelS
Rychlosti :
Rychlost při zachycení ( LLZ ) by měla být pod 190, na ose pak udržovat 160 ( to je v předpisech pro Ruzyň ) - platí pro 737 a fungovalo mi to se všemi modely B737 co jsem kdy použil ( od def. po DF přes různé freewary).

Chycení APP :
"Chycení" je vidět na HSI indikátoru. Pokud se rahno začne stěhovat do středu indikátoru, tak by se mělo letadlo začít samo točit do osy. Pokud se nestěhuje, tak je něco špatně - je potřeba mít zapnutej AP MASTER SWITCH , naladěnu správnou frekvenci ILSu a já používám postup, že v okamžiku , kdy se rahno HSI pohne, tak zapnu mód APP.

Úhel:
v zásadě se APP má chytit vždycky, i při 90st., ale pak to v FSce vyvádí šílený smyčky a prakticky se to neustabilizuje během celého přiblížení. Optimální úhel "nalétnutí" ILS je 30 - 40stupnů , t.j. do osy RWY24 v Praze nalétávám zprava pod headingem cca 200 ve vzdálenosti cca 13NM.

Osobně preferuji ruční pilotáž při vektorování ( např. dle ATC při onlinu ) a jak mi dá "Cleared to ILS..", tak točím finální vektor a zapínám APP.
Originální manuál ke skutečné B737 doporučuje vedení letadla přes mod HDG, LNAV, nebo VOR a PO DOTOČENÍ do osy pak zapnout APP.

   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ