Jo jo, taky se mi ho vcera podarilo sosnout, takze jsem celou noc testoval.
Zatim mam jen 2 vyhrady:
1) Ve virtualnim kokpitu neslysim sveho duheho pilota, coz mi dost vadi - litam jen z nej a obcas by neskodilo vedet jaky mam klapky nebo kolik mi chybi na zem. Zkusim napsat na support, jestli se to neda nejak vytweakovat (fuj, to je slovo).
2) Podivna reakce na pedaly. At uz s yaw damper nebo bez, pokazde dopadnu stejne - zacnu tocit, kulicka (myslim tim ten obdelnicek) se rozjede kam ma a tak slapu tak aby sedela uprostred. Stroj se v zatacce ustali. Potud v pohode. Ovsem po nejake dobe (80-100 stupnu na kompasu (nevim presne, muzu zjistit) se to ero zacne chovat divne. Kulicka, ktera dosud sedela uprostred, zacne vyjizdet vic na tu stranu na kterou tocim, letadlo nekontrolovane stoupe a snazi se zrychlit (tah jsem nezmenil). Prijde mi to jakoby se najednou dostalo do silenyho vykluzu. Nejlip se to chova, kdyz neslapu vubec. To se ta kulicka po nejake dobe ustali sama a letadlo leti zatacku v pohode. Nejak se mi to nezda. Neni tu nekdo kdo by vedel jak to funguje ve skutecnem B737 kdyz se ridi rucne?
Samozrejme neumi skluz, takze je problem to posadit pri silnejsim vetru (zkousel jsem 36KT primo zleva.) Zkousel jsem tedy i tu druhou metodu vylucovani, t.j. vytocit se proti vetru. Ta je skvela na priblizeni. Neni vubec zadny problem udrzet se v ILS i pri takovem vetru, ale vetsinou to vede ke Go-Around v okamziku, kdy se to pokusim srovnat. Ale to je problem vetsiny letadel ve FS. Autoland je bez problemu.
3) Prekvapil mne virt. kokpit. Mel jsem za to , ze slibovali nejake jeho urychleni, ale nic takoveho jsem nepozoroval. 2D panel mi ovsem prisel podstatne rychlejsi nez ve verzi predchozi.
A jak jste na tom vy ostatni? |
|