Dík všem organizátorům za tento večer. Prokázalo se, že malá letiště s takovými vymoženostmi, jako je například jediný výjezd z rwy v Popradu, mohou online létání zpestřit více, než leckteré velké letiště s milionem pojížděček. Popradský řídící si ovšem asi zažil malý očistec.
A nyní pár dobových fotografií:
1 - již při přeletu speciálu společnosti Rossija přes LZTT bylo jasné, že přiblížení nebude jednoduché. Přeci jen Hercules, dva bulíky na apronu a jeden bulík na vzletu asi nebývá v Popradu každý den.
2- po očekávaném zdržení, způsobeném poletováním v podtatranských kotlinách, zatímco řídící lifroval z Popradu jednu mašinu za druhou, jsme konečně usazeni v ILS 27.
3- ani na zemi to nebylo jednoduché. Komandir korablja V.V.Belkin stěží hledal místo, kam své tůčko zaparkovat. Nakonec se mu osvědčila zkušenosti z přeplněného centra Petrohradu, a zapíchl jej mezi slovenský airbus 320 půjčený od Spanairu a podtatranskou travičku,
4- zatímco retriever airlines, let 357 stále kroužil nad tatrami sem a tam, a z důvodu charty práv cestujících v případě zpoždění (směrnice EU 54758/06, čl. 5887bis) mu nezbylo, než je nakrmit nouzovou dávkou granulí Pedigree. Tisíce děkovných dopisů...
5- OM-RUS se také konečně dostal na zem, i když silný vítr na finále mu přistání notně zkomplikoval.
Díky všem a do videnia Vysoké Tatry... |
|