|  | |  | VOZ, je jenom Austrálie a její vývoj stále pokračuje zdarma nezávisle na FTX. Jeden z členů toho týmu (John Venema) založil jinou společnost (Orbx Simulation Systems) a to co dělali v tom VOZ teď dělají vlastně komerčně. Nejspíš stále spolupracují s VOZ a taky na tom pracuje Peter Wilding, který vyvíjel Ground Environment a Flight Environment. To FTX je teda ještě nějak vylepšené oproti VOZ a bude tam větší kus světa. VOZ totiž podle mě nemá v FSX tak vysoké rozlišení, protože je to nejspíš jenom předělaná verze z FS9, kde textury mají rozlišení maximálně myslím 5m. To FTX má mít rozlišení textur kolem 1m. FTX by pak mělo umožňovat, jak už jsem napsal, že se ty jednotlivé regiony nebudou muset měnit před spuštěním FSky, ale budou se načítat samy během letu. FTX by pak mělo být propojené se záznamy počasí a třeba když bylo sucho, tak na polích se tolik nebude zelenat obilí a naopak když zaprší tak to pole zezelená. Takovéto změny by měly být možné na úrovni dnů a né jako je to doteď jenom podle 4 ročních období.
Jinak to chápu, jak píšeš, jako konkurenci k UT + GE. Protože jak FTX tak VOZ obsahuje vektorová data i textury. Že to bude obsahovat letiště, tak jako VOZ, si nemyslím. |
| |
 | FTX - oldboy  | 05. 03. 08 v 11:18 |
|
 |  | FTX - Harry  | 05. 03. 08 v 11:33 |
|
 |  |  | FTX - RabbiT_CZ  | 05. 03. 08 v 12:26 |
|
 |  | FTX - Shutty  | 05. 03. 08 v 12:09 |
|
 |  | FTX - Sněhulák  | 05. 03. 08 v 15:32 |
|
 |  |  | FTX - Sněhulák  | 05. 03. 08 v 15:39 |
|
 |  |  |  | FTX - RabbiT_CZ  | 05. 03. 08 v 16:17 |
|
 |  |  |  |  | FTX - RabbiT_CZ  | 05. 03. 08 v 16:21 |
|
|