FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FTX Jeden příspěvek | Celý strom
FTX   5. 3. 2008 / 16:17
RabbiT_CZ
VOZ, je jenom Austrálie a její vývoj stále pokračuje zdarma nezávisle na FTX. Jeden z členů toho týmu (John Venema) založil jinou společnost (Orbx Simulation Systems) a to co dělali v tom VOZ teď dělají vlastně komerčně. Nejspíš stále spolupracují s VOZ a taky na tom pracuje Peter Wilding, který vyvíjel Ground Environment a Flight Environment. To FTX je teda ještě nějak vylepšené oproti VOZ a bude tam větší kus světa. VOZ totiž podle mě nemá v FSX tak vysoké rozlišení, protože je to nejspíš jenom předělaná verze z FS9, kde textury mají rozlišení maximálně myslím 5m. To FTX má mít rozlišení textur kolem 1m. FTX by pak mělo umožňovat, jak už jsem napsal, že se ty jednotlivé regiony nebudou muset měnit před spuštěním FSky, ale budou se načítat samy během letu. FTX by pak mělo být propojené se záznamy počasí a třeba když bylo sucho, tak na polích se tolik nebude zelenat obilí a naopak když zaprší tak to pole zezelená. Takovéto změny by měly být možné na úrovni dnů a né jako je to doteď jenom podle 4 ročních období.
Jinak to chápu, jak píšeš, jako konkurenci k UT + GE. Protože jak FTX tak VOZ obsahuje vektorová data i textury. Že to bude obsahovat letiště, tak jako VOZ, si nemyslím.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ