No, jestli jsou mé informace správné, tak u DSA figurovalo celkem 5 ekirejek, první OK-WIQ přišla jako první v téhle vínové metalíze ještě z Norska a dlouho létala ještě s tmavězlatými křídly původní norské společnosti na boku pod motory. I po revizi (taky si jednou udělala kotrmelec) zůstala vínová, ale už bez norských křídel, zato s logy DSA. Bordové byly ještě OK-AIA a OK-AIB. Pokud se nepletu, tak právě AIB létala v Ostravě a udělala ten kotrmlec při nouzáku. Po tom nešla do generálky, ale místo ní přišla OK-BIC, ta už byla žlutá, s veverkama, křidélky a spoustou opičáren. Ta dlouho létala v Liberci. V době, kdy už přicházely EC-135 přišla ještě OK-DSN, ta byla (je) taky žlutá. Na rozdíl od OK-WIQ, -AIA, -AIB a -BIC (které byly všechny ve verzi "F2") je OK-DSN ve verzi "N", tedy se silnějšími motory (stejné jako u EC-135). V té době se prý u DSA vážně uvažovalo o rozšíření aktivit do zahraničí a bylo proto potřeba mít park nejen na 100% pokrytí DSA stanic v ČR, ale i dostatečný park do výběrového řízení venku. Myslím, že by to DSA dělali dobře, ale z celého projektu pak sešlo a zadavatel, zase jestli jsou mé info správné, nepřipustil zahranční provozovatele. Nejsem si jistý, jestli jsou u DSA ještě Ecureuillky všechny, možná že byla některá už prodaná (možná že to ale není všechno tak jak píšu, profíci delťáci mne jistě opraví).
PS: a ten repaint je skvělej! Až se mi podaří do programu zařídit nový comp a rozchodit FS9 (už od prosince jsem na suchu ), tahle bude mezi prvníma! Takže dík! |
|