|  | Re: Noční textury 15. 1. 2004 / 08:26 | palander |
|  | Ahoj ak pockas den(dva), zverejnim nove textury pre scenerie vytvorené pomocou ground2k4. Kedze som najradsej lietal nad texturami od Milana Lisnera ( rad by som mu podakoval ), trochu mi vadilo ze mam dedinu aj tam kde nema byt lebo je sucastou textury pre polia. Podla Milanových textur som vytvoril nove pre polia bez dedin, je tam iba par stromov pozdlz polných ciest( teda aj novy autogen). Orig. textura 113, pouzivana pre dediny vobec farebne nezapada do Milanových, bohuzial sa nedala pouzit ako vychodiskovy material ziadna z MS textur, tak som bol nutený siahnut k ortofotomape. Snazil som sa v texture pre dedinu zmazat vsetky cesty, tie vytvaram v Grounde podla podkladovej automapy ( geobazu buhuzial nemam). Je to trochu viac roboty ale tych cesticiek naviac v dedine, fak pomoze. K dedine zatial nemam autogen ( je to len otazka casu) ale celkom dobre sedi aj orig. Textura obsahuje aj dost stromov preto som musel premalovat aj inak fantasticke textury pre les. Boli tvorene tiez z ortofota. A ked som bol minuly viked v takom pracovnom tempe nedal som pokoj ani texturam ktore Milan pouzil
pre LandClass kde su medzi poliami aj dedinky. Tieto dedinky a zalesnene casti textury sa farebne nezhodovali s novymi, tak som ich trochu upravil. Ak mal niekto k nim vytvoreny autogen, tak mu bude sediet. Asi najviac mi vadila textura urcena Petrom Šulcom pre sady.
Tu som bohuzial nemal vhodne ortofoto, tak som ju musel rucne namalovat. Je to kombinacia textur pre polia, kde boly zlte plochy nahradene lukou a z novej textury pre les som vybral stromy, ktore som ukladal do rovnobeznych radov. Kedze vsetky nove textury su trocha ostrejsie, musel siahnut aj na luky. Tam som len trochu zvýraznil relief a ostrost textury. Ak sa Vam budu nove textury pacit, mozem pouvazovat aj o ostatných rocnych obdobiach. |
| |
|