|  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 21:39 | |
|  | Pokud by to bylo narvané takto naplno ve všech nádržích + plné cestujících a kufrů, tak by letadlo ani nevzlétlo. Každopádně při přistání by bylo obrovské riziko poškození, až rozlomení celé konstrukce letadla. Obecně se musí paliva brát pouze tolilk, aby při přistání nebyla překročena maximální povolená přistávací hmotnost a ono to není ani ekonomické, tahat sebou zbytečně plné nádrže na dvouhodinový let. Většinou se bere jen tolik, kolik stačí do destinace + povinné rezervy. Rozhodně není možné narvat všechny nádrže doplna, to lze jedině v případě přeletu s prázdným letadlem. Bohužel FSka je tak blbě nastavená, že automaticky cpe do všech nádrží 100%, což je v reálu možné jedině u malých letadel, ale ne dopraváků. |
| |
|