Honzo reklama je to celkem vtipná.
Airbus trochu přecenil možnosti A380 a propouštění zaměstnanců je významné - bohužel.
Boeing teď nejde cestou goliášů a to je myslím celkem rozumné.
Oběma výrobcům teď trochu utíká trh menších letadel a to je pro ně celkem nepříjemné.Těchto typů se totiž ve světě prodá nejvíce.Ono servisování těch velkých je pro společnosti opravdu těžké sousto.Včera jsem zrovna viděl ten dokument o letu A340 do Šhangaje ( společnost Virgin Atlantic ).Byly tam celkem dlouhé záběry z kabiny a protože teď zrovna s tímto strojem létám,tak jsem si chrochtal a zároveň pochvaloval jak je vlastně ta simulace blízko skutečnosti.Mé postřehy:
1.Start je skutečně automatický.Kápo tam seděl jako u televize a jenom komandoval copilota,kdy má pohnout s plynama do nižší pozice,kdy přepnout s rwy heading na odletovou.
2.Let nezajímavý.Létají ve třech a střídají se.Vždycky jeden chrní v pokojíku.
3.Přistání velmi poučné.Bylo to jejich první přistání na novém letišti a tak pilotoval kápo.Zajímavé bylo,že krátce po usazení v ILS bylo krásně slyšet,jak kápo vypnul autopilota a šel dolů asi podle displeje.Radio mu hlásilo výšku a copilot rychlost.Pak typické airbusí 20 , 10 , retard retard - to kápo dal páky až dolu a už to brzdí.
P.S. s modelem.který teď létám musím přistávat pouze na LOC,protože aby udržel rozumný GS na automatiku tak to je opravdu pouze pro odvážné.Tam mají chybičku a ten stroj na automatiku klesá jako střelená kachna - žádná plynulost.Takže já prostě stočím výšku na autopilotu na nulu a reguluji V/S podle ručiček,aby to bylo plynulé.Závěr - dá se na to Áčko zvyknout a dá se mu i poručit,aby se nesr... úplně do všeho  |
|