FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit. Jeden příspěvek | Celý strom
FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 09:49
Gustav ( BHA576 )   
Tak pánové už je vyřešeno a slova autorů,že některé textury mají výrobci addonů chráněné je bohapustý kec.Zde je návod jak zase žít s FSRepaintem.K celému kouzlu je potřebné mít DXTBmp který je zatím zadarmo zde : http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Graphic-Editors/DXTBmp.shtml

Spustit DXTBmp. File Open budu postupně otevírat všechny textury z adresáře letadla,které se mi nezobrazuje v FSRepaintu.Nešetřete časem a postupně předělejte všechny textury z adresáře letadla - ať je hezky FSRepaint vidí
Jakmile DXTBmp texturu načte a zobrazí tak klikněte Image - Flip Image,tím texturu převrátíte. Pak hned File - Save as -> DDS Texture.Tím uložíte texturu ve formátu se kterým už si FS10 chrochtá a hlavně je vidí FSRepaint !!!
poslední , co musíte udělat je otevřít adresář textur letadla a všechny soubory,které nemají příponu DDS smažte - pozor nachte tam pouze ten thumbnail.jpg.který stejně potom musíte nahradit screennutým obrázkem vašeho přemalovaného stroje.To aby ho FS10 ukázala už při výběru stroje.
Tak a to je všechno
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ