Tak pánové už je vyřešeno a slova autorů,že některé textury mají výrobci addonů chráněné je bohapustý kec.Zde je návod jak zase žít s FSRepaintem.K celému kouzlu je potřebné mít DXTBmp který je zatím zadarmo zde : http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Graphic-Editors/DXTBmp.shtml
Spustit DXTBmp. File Open budu postupně otevírat všechny textury z adresáře letadla,které se mi nezobrazuje v FSRepaintu.Nešetřete časem a postupně předělejte všechny textury z adresáře letadla - ať je hezky FSRepaint vidí 
Jakmile DXTBmp texturu načte a zobrazí tak klikněte Image - Flip Image,tím texturu převrátíte. Pak hned File - Save as -> DDS Texture.Tím uložíte texturu ve formátu se kterým už si FS10 chrochtá a hlavně je vidí FSRepaint !!!
poslední , co musíte udělat je otevřít adresář textur letadla a všechny soubory,které nemají příponu DDS smažte - pozor nachte tam pouze ten thumbnail.jpg.který stejně potom musíte nahradit screennutým obrázkem vašeho přemalovaného stroje.To aby ho FS10 ukázala už při výběru stroje.
Tak a to je všechno  |
|