FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 2. 6. 2024, svátek má Jarmil Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Airport charts Jeden příspěvek | Celý strom
Airport charts   7. 6. 2008 / 19:18
com304
Zajímalo by mě, jaký druh SID/STAR map a podobně používá ČSA, případně Travel Service. Našel jsem na internetu jak ICAO, tak Jeppesen. Sice jsou to stejné informace, ale jinak podané
 

Airport charts   7. 6. 2008 / 19:33
domajs
jeppesen
 

Airport charts   7. 6. 2008 / 19:56
com304
děkuju
 

Airport charts   7. 6. 2008 / 20:01
Marky Parky   
Pozor, tohle je poměrně častý omyl - AIPy jednotlivých zemí (to co ty nazýváš ICAO) neobsahují! stejné informace jako mapy od Jeppesna. Informace na mapách v AIPu jsou většinou kompletní a v takové formě, jak je požaduje předpis, značná část důležitých věcí se ale nachází mimo mapy v různých textových popisech a doplncích. Mapy od Jeppesenu oproti tomu jsou "praktické", tzn vypouští některé informace pro piloty z pohledu přístrojového létáí nepotřebné (např. znázornění vzdušného prostoru na mapách přiblížení), některé informace již pro pilota pŕepočítávají (typicky třeba OCA/H na MDA/H) a do map přidávají naopak věci, které se prakticky hodí mít při letu na jednom papíře, ale AIP je tak nemá (např souŕadnice bodů, různé dodatečné a podmínkové postupy, atd..)

Prakticky se dá říct, že pro pochopení práce s mapami je umění číst ty z AIPů nutnost. Když tohle umíte, tak si pak můžete dovolit ten komfort použít Jeppesnovské mapy jako příjemné zjednodušení.
 

Airport charts   7. 6. 2008 / 20:09
Teflon_490   
Ja se prepocitava OCA/H na MDA/H? Je na to nekde nejaky navod? Tohle sem totiz nikdy nikde nenasel, ani nejak vysvetleny rozdil mezi nimi.
 

Airport charts   7. 6. 2008 / 20:17
Michael   
Zkus www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=109497
 

Airport charts   7. 6. 2008 / 21:33
Marky Parky   
Je to docela věda, liší se to u různých typů přiblížení (jinak se počítá ochrana u přesných, jinak u nepřesných, jinak u přiblížení okruhem). Detailní rozbor viz předpis 8168, konstrukce přibližení.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ