FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 18. 8. 2025, svátek má Helena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO jiný kraj jiný mrav. Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO jiný kraj jiný mrav.   8. 6. 2008 / 10:19
Gustav ( BHA576 )   
Tak trochu věciček k zamyšlení.
1. Zaujalo mne,že když jsem odlétal od Milánského centra a dále nebylo pokrytí,tak nám všem dával zpátky SQ 2000,což je myslím praktické vzhledem k omezenému počtu kombinací a k hlídání,aby nebyly SQ zdvojené.
2. Skákání do řeči bývá nejčastěji u Centrů,kteří musí obsluhovat i neobsazená letiště,což v reálu samozřejmě není.Při větším provozu,pak dochází k větší možnosti skákání si do řeči.Samozřejmě to o to více platí v situacích,kdy řídící mluví třeba španělsky a my - tohoto jazyka většinou neznaje pak nevíme,jestli už je pauza pro naše hlášení a nebo bude cizojazyčné brebentění pokračovat
3. Problém větší části pilotů je,že nemají cit pro situaci a i když vidí na TCASu,že přistává za sebou větší vláček strojů,tak přesto musí do tohoto mumraje žádat svoje letové povolení,jako by nemohli chvíli počkat a v klidu sledovat,až se cvrkot uklidní.Toto se samozřejmě týká situací,kdy nejsou stanoviště plně obsazena řídícími a jeden musí zvládnout více stanovišť.
4. ATC někdy musí být tvrdší v intonaci,když třeba jednomu řekne - moment a ten se urazí.Včera jsem třeba zažil situaci,kdy já hlásil rychlost 310 indikovaných druhý hlásil 240 indikovaných a přesto jsme ve stejné výšce letěli takřka souběžně a stejně rychle.Tak se potom nemužete nikdo divit,že řídící musí operativně měnit předem vydanou instrukci zvlášťě když tam je ještě jeden pilot,který komunikuje po textu a stejně drží kurz evidentně jiný,než mu psali.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ