Trošku mě zaráží, že ani jeden z "odborníků" co tady psali nevzpomenuli nic podstatného 
Tím neříkám, že jsem odborník... 
Úplně jednoduše a laicky řečeno, když se naučíš sedat jak OK-PPT napsal třeba se Zlínkem nebo něčím podobným, když víš, co vlastně při tom přistání děláš, totéž musíš udělat s tím velkým dopravákem. Akorát je tam ten rozdíl, že dopravák neváží 1-2 tuny, ale třeba 50-100 tun, nebo i víc a ta hmotnost se projeví v setrvačnosti toho letadla, takže je třeba reagovat s větším předstihem. Jednoduše předvídat, co se bude dít a podle toho reagovat 
Velký pomocník jsou tzv. PAPI. To jsou ty čtyři světla vlevo u dráhy. Když je udržíš 2 bílé a 2 červené, jsi na optimální sestupové rovině. Klapky vytahuj postupně tak, aby jsi měl cca 5-8nm od dráhy éro plně připravené na přistání ( podvozek dole, klapky 30 nebo 40°-tak je to u B737- apod.). A při náklonech počítej s tím, že to éro se bude posouvat velmi líně, ale nesmíš dělat velké výkyvy řízení.. náklony do 5°.. možná do 10°, když je to hodně zlé 
No a rychlost tak, aby jsi viděl na dráhu, tzn. aby to éro nebylo moc natažené. A ve finální fázi, když bys to měl ve středu dráhy a ustabilizované to éro, tak počítat s tím, že kabina je o dost výš, než u toho Zlínka třeba a tím pádem je třeba začít přitahovat o něco dřív, aby jsi se nezapíchnul do dráhy A celá věda nakonec je v tom, odhadnout (když ti to éro samo nehlásí, jak vysoko je), kolik ti zbývá do doteku a udržet to letadlo a pozvolna přitahovat. A až to sedne, vytáhnout brzdící štíty (nebo spoilery, neboli interceptory - aby se nikdo nehádal - ) a zapnout zpětný tah.
Tohle by ti mělo snad postačit jako takový velmi primitivní základ, jak asi dostat to éro na zem a postupně se v tom zdokonalovat a přidávat další věci... nějaký podrobný přesně metodicky správný postup by asi nebyl k ničemu a navíc já bych ho nedokázal ani napsat   Takhle jsem ale nějak začínal se sedáním s defaultní B737 a teď jsem už někde trošku jinde a ty postupy se snažím dělat trošku jinak a podle jiných věcí, než podle "oka"  |
|