Samozřejmě že let monitoruju a pokouším se zasáhnout, pokud si to airbus nechá líbit. A s tou výškou - jednoduše: FMGC si spočítá nějaký profil na sestup. Nastavím tam na vstup do GS restriction na výšku podle mapy. Přepnu na guided descent přesně v místě, kde to mám označené a s velkou pravděpodobností to prostě ty restrictions není schopné dodržet. Částečně to taky asi bude dané tím, že si to zatáčí jak chce. Když mám ostrou zatáčku, tak začne točit i 5 mil předem a pak tomu samozřejmě chybí čas na sestup. Pokud ten bod označím pomocí klávesy OVFY, tak sice přeletí ten bod, ale naopak potom vytváří takový dost podivný obrazce, když se snaží naletět zpátky na trať. Tohle všecko platí zejména pro část letu na STARu a při usazování v ILS.
Už bych se v tom nerejpal. Prostě to nelítám a tím to pro mě hasne. Jen s hrůzou čekám, jak na tom budou ty airbusy co se chystají od jiných vývojářů. Aby se nakonec neukázalo, že je chyba na mojí straně  |
|