Pise se to v kapitole/odstavci "Joystick Calibration", jak nastavit na jedine pace tyto polohy:
A – Maximum (Top of lever slot) - plny plyn
B – Upper Idle (Detent) - horni hranice minimalniho plynu "volnobehu"
C – Lower Idle (Below Detent / Above Reverse) - spodni hranice minimalniho plynu "volnobehu"
D – Reverse (Bottom of lever slot) - doraz/nejspodnejsi poloha maximalniho reverzu.
Viz obrazek "To set the Reverse position pull the lever all the way back to the bottom of the levers slot and press the Set button under the Reverse column."
Postup se pokusim nekdy prelozit, ale se znalosti alespon zakladu anglictiny se to podle da dat dohromady pozornym ctenim a prekladanim nejasnych vyrazu.
Jake to ma vyhody?
1) nemusis v te zadni pozici cekat nez se reverz nastavi jakoby soustavnym stiskem klavesy F2. Ale je otazkou, zda je to potreba, protoze stejne ten reverz poustis plynule.
2) muzes nastavovat reverz castecne, treba pri "couvani" s turbopropem, mas proste relitivne presnou kontrolu nad ucinkem reverzu.
3) je to proste zcela plynule a funguje to "jako v realu"
Neco podobneho se pak da jeste nastavit u vrtule, kde se podobnym zpusobem da nastavit praporovani neboli "feathering". |
|