FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SAITEK THROTTLE Jeden příspěvek | Celý strom
SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu   8. 8. 2008 / 14:38
Jennik   
Pise se to v kapitole/odstavci "Joystick Calibration", jak nastavit na jedine pace tyto polohy:

A – Maximum (Top of lever slot) - plny plyn
B – Upper Idle (Detent) - horni hranice minimalniho plynu "volnobehu"
C – Lower Idle (Below Detent / Above Reverse) - spodni hranice minimalniho plynu "volnobehu"
D – Reverse (Bottom of lever slot) - doraz/nejspodnejsi poloha maximalniho reverzu.

Viz obrazek "To set the Reverse position pull the lever all the way back to the bottom of the levers slot and press the Set button under the Reverse column."

Postup se pokusim nekdy prelozit, ale se znalosti alespon zakladu anglictiny se to podle da dat dohromady pozornym ctenim a prekladanim nejasnych vyrazu.

Jake to ma vyhody?
1) nemusis v te zadni pozici cekat nez se reverz nastavi jakoby soustavnym stiskem klavesy F2. Ale je otazkou, zda je to potreba, protoze stejne ten reverz poustis plynule.
2) muzes nastavovat reverz castecne, treba pri "couvani" s turbopropem, mas proste relitivne presnou kontrolu nad ucinkem reverzu.
3) je to proste zcela plynule a funguje to "jako v realu"

Neco podobneho se pak da jeste nastavit u vrtule, kde se podobnym zpusobem da nastavit praporovani neboli "feathering".
 1x  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ