|  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 14:40 | |
|  | Již 2x se mi stalo, že z ničeho nic jsou vzdálenější textury v FSX rozmazané. Kolegovi se to stalo taktéž.
Objevilo se to náhodně po intenzivnějším laborování s nastavením grafických detailů v FSce. Jediný doposud známý způsob nápravy - reinstalace Windows. Reinstalace FSX samotné nezabrala.
Projevuje se to tak, že okolo letadla je okruh v malé vzdálenosti (cca. pár metrů), uvnitř kterého jsou textury ostré, vně pak jakoby mázlé, asi jako kombinace rozostření přes mléčné sklo. Zvlášť na betonu při pohybu externího pohledu je to výrazně znatelné.
Druhý okruh je ve vzdálenosti cca. 5-ti mil (nedokážu přesně odhadnout)a projevuje se přibližně stejně, jako při hodně staženém nastavení scenery. Prostě rozmázlé jak barevně, tak tvarově, tak obrysy. Zvlášť znatelné při vysokém nastavení scenery, protože pak je ten přechod velmi, velmi výrazný.
Tak a teď babo raď ). Tuší někdo, jestli je toto nějak reversibilní ? Počítám že se nejspíš jedná o nějaký zaseklý config, možná v registrech, možná někde v app data, který se ani při reinstalaci aplikace nenapraví. Ale to jen tak střílím od boku. Já to budu v nejbližší době řešit ještě jednou reinstalací OS a zálohováním disku do image ještě před laděním FSXky. Nicméně pokud by to šlo navrátit bez reinstalace woken, bylo by to super. |
| |
|