FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problikavani (takove teteleni textur) Jeden příspěvek | Celý strom
Problikavani (takove teteleni textur)   16. 10. 2008 / 21:02
Engin
Problém je v tom, že tady Vám už izotropní filtrování (ani trilineární) nepomůže. Řeší to anizotropní filtrování (takové menu ale v FSce není).

Proto je dobré vytáhnout anizo jak nejvíc to jde (aby to běhalo plynule) a k tomu vytáhnout MIPmapy aby to vypadalo ještě dobře. Já se dostanu na hodnotu 6. Čím vyšší MIPmapa, tím vzdálenější textury budou vypadat věrně, nerozmazaně.

Ale bacha, v některých případech se hodí zvednout už rozšlišení a snížit anizo a získáte hezčí obraz než na malém rozl s vysokým anizo.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ