FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 18. 9. 2025, svátek má Kryštof Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ILS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: ILS   6. 5. 2002 / 14:52meiilaX
Z mych zkusenosti musim rict, ze asi 200-300 m pred prahem je fakt treba vzit rizeni plne do rukou a korigovat hlavne spravny naklon letadla pri doteku se zemi (nejdrive zadni kola), jinak buchne na vsechny kola jak kamen. Taky vypinam autothrottle a koriguji finalni rychlost sam. Je trebe taky dodat, ze je vhodne nastavit pred pristanim autobrake, kort na kratkych ranvejich. Ubrzdit takovou rozzurenou 747 byva obcas zapas Ten auto approach je ale fakt nekdy divny, hlavne kdyz protina vertikalni paprsek - letadlo zacne prudce paprsek nasledovat a naklopi cumak tak 3-5 stupnu dolu. Pak ale paprsek podleti a je zase chvili pod jeho urovni. To se mi nejak nezda a vyrovnavam letadlo rucne aby bylo v rovine a na display aby byla sipka vertikalniho ILS sestupu nejlepe pokud mozno vzdy uprostred. Nevim ale jestli to delam 100% dobre, chtelo by splashit do konfery nejakyho opravdickyho heavy pilota a porozpravat...
   Seznam příspěvků  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ