Z mych zkusenosti musim rict, ze asi 200-300 m pred prahem je fakt treba vzit rizeni plne do rukou a korigovat hlavne spravny naklon letadla pri doteku se zemi (nejdrive zadni kola), jinak buchne na vsechny kola jak kamen. Taky vypinam autothrottle a koriguji finalni rychlost sam. Je trebe taky dodat, ze je vhodne nastavit pred pristanim autobrake, kort na kratkych ranvejich. Ubrzdit takovou rozzurenou 747 byva obcas zapas Ten auto approach je ale fakt nekdy divny, hlavne kdyz protina vertikalni paprsek - letadlo zacne prudce paprsek nasledovat a naklopi cumak tak 3-5 stupnu dolu. Pak ale paprsek podleti a je zase chvili pod jeho urovni. To se mi nejak nezda a vyrovnavam letadlo rucne aby bylo v rovine a na display aby byla sipka vertikalniho ILS sestupu nejlepe pokud mozno vzdy uprostred. Nevim ale jestli to delam 100% dobre, chtelo by splashit do konfery nejakyho opravdickyho heavy pilota a porozpravat...