6) Proč píší tobě? Zkusím odpovědět v duchu svých příspěvků a ukázat, že můj pohled na věc není úplně zcestný. Kdyby totiž létali na menších letištích, kde není takový provoz, jako v praze, ale třeba 4 letadla za hodinu, měl by na ně řídící větší čas a mohli by si případné nedostatky vysvětlit přímo na frekvenci.
1) Počítá někdo s tím, že někteří lidé chtějí v neděli dopoledne spát?
4) Neznám konkrétní případ.
Ještě chci vysvětlit proč tak vehementně prosazuju a obhajuju svůj postoj. Je to proto, že jsem tím sám prošel jako řídící, ze zkušenosti vím, že je třeba postupovat krůček po krůčku a třeba i poskakovat na místě, pokud něco nejde dokonale. Létání ani ŘLP není jednoduchá záležitost. Pokud se tady na síti snažíme co nejvíc přiblížit realitě, tak by se jí měla přiblížit i pravidla. Proč jsem já jako S3 omezen, proč si nemůžu já sednout v úterý v 19 UTC na pražskej APP a udělat bordel, protože k tomu by došlo, zkrátka bych to nezvládl a nic na tom nemění to, že dělám řídícího u armády. Ale já to narozdíl od většiny lidí tady na síti vím a necpu se tam. Sedím trpělivě v LKPD a čekám na ty 3 letadla za večer. Kdo u mě byl si nikdy nestěžoval na špatný služby - nevím, to nedokážu posoudit, ale snažím se postupovat realisticky. Ve svým profilu mám sice napsáno spoustu věcí o sobě, ale není to proto, že bych se tím chtěl nějak chlubit, nebo ukazovat, že já jsem velkej řídící, spíš jsem to tam napsal proto, abych mohl pomoct, aby lidi, kteří se se mnou setkají, věděli, že se na mě můžou obrátit s dotazem, nebo pro radu. Moje práce je jiná, velice specifická a tady na síti se vlastně nedá přiliš uplatnit.
Zkrátka a dobře, můj názor zůstává nezměněn, řídící i piloti by měli začínat na menších letištích, repsktive by jim měl být omezen vstup na LKPR. Tím by se za prvé vytříbili lidé na síti na ty, kteří chtějí opravdu létat a řídit realisticky (přesně to totiž ukázalo spuštění CvAF, na začátku se nahrnulo cca 30 členů a v současnosti, když zjistili, že nelze hned sednout do Gripena a sestřelovat letalda, ale že se musí odlétat desítky okruhů ve Zlínku a navigačních letů v L 39 atd. atd., má CvAF 11 aktivních pilotů) a za druhé by se provoz rozptýlil na všechna letiště v republice. Učili by se všichni. Můžete nesouhlasit, ale najděte tedy opravdové argumnety, žádný z těch, které se objevily v tomto stromu mě nepřesvědčil. |
|