...ja se nechci dohadovat,ze je LKPR blbe postavena (na dnesni pozadavky), o tom zadna.Ja jen ze se taktne pomlcelo o tom, ze na Gatwicku jsou "heavy" masiny denni chleba, se vsemi komplikacemi, ktere to prinasi (rozestupy atd....), kdezto do Praglu litaji nekdy Cinani s jumbem a Delta a je z toho svatek,kdezto jinac jsou to predevsim letadla kategorie B737/A320 a mensi.A zvlast u mensich masin neni problem pristat tak, aby to nebylo k vyjezdu daleko.Sam jsem toho byl svedkem v kokpitu ATR pri pristani v Zagrebu. Kapca to hoodne prodlouzil, aby mu to akorat vyslo k vyjezdu a nemusel 2 kilometry pojizdet.A bylo to planovany, rozhodl se proto hned jak mi na priblizeni oznamili stojanku.U GA se to na LKPR dela bezne.
Ted vazne kluci:Kdyz jsem to pred par lety sledoval primo z "plochy", neslo mi do hlavy, proc pri vyhovujicim vetru nebyli vsechny odlety mensich masin ATR a pod. lifrovany na RWY 13.Kvuli hluku tam je prece specialni odletova trat a RWY 24 by to vyznamne ulevilo a ridicim taky.Misto toho cekali na holdech 24, az se udela misto. |
|