|  | Re: Re: ILS+GLIDE 6. 5. 2002 / 20:40 | Marek Mincbergr |
|  | Ja se s DF vetsinou blizim k ILSu tak na 210kt, kdyz portnu LOC ta odbrzduju tak na 180kt (furt samozrejme klapky odpovidajici rychlosti, spis vetsi), kdyz se hne G/S tak stahuju na 170 a pri protnuti na 160. Pak postupne odbrzduji az na Vref+5 (Vref z FMC, pokud letim bez nej tak na cca 138-140). Furt je to na A/T a v pohode, zadny podlitnuti. Pri vlastnim pristani pak tak pri 500-200AGL vypinam AP a drzim to rucne, protoze ten AP je kre**n a neumi s tim poradne pristat. Takze bohuzel jen CAT I a kdyz hodne zavru jedno oko, tak to nekdy vyjde i na CAT II, ale CAT III nikdy Nevim , proc to na Ruzyni staveli, kdyz tam tak nejde pristat. Teda ve FS... |
| |
 |  |  | ILS+GLIDE - Marek Mincbergr  | 06. 05. 02 v 20:40 |
|
 |  |  |  |  | ILS+GLIDE - Marek Mincbergr  | 07. 05. 02 v 10:00 |
|
|