Tak si to ujasníme dál.
a) Neexistuje místo, kde není použito LC nebo WC (landclass nebo waterclass) - už defaultní instalace FS obsahuje Landclass a Waterclass celého světa. Pouze není přesný, protože MS nemá tak data o typu pokrytí terénu. Tím, že si instaluješ LC scenerii tedy nenahráváš nový landclass, ale nahrazuješ jeden landclass jiným, přesnějším.
b) Rozmístění autogenu je definovánou texturou - každá textura má nadefinovaný soubor s příponou .agn a tyto soubory obsahují natvrdo umístěné pozice tříd jednotlivých objektů (tady bude strom, tady dům, tady blok domů), na základě kterých pak FSka vykresluje pseudonáhodně konkrétní objekty z dané třídy (jde dokonce donutit FS aby na určitých pozicích kreslila konkrétní objekt). Textura, které by chyběl soubor .agn je "plochá", bez autogenu.
c) Do třetice všeho dobrého, LC také pracuje s texturami jen na úrovni tříd, nikoliv konkrétních kusů a konkrétní kusy se volí pseudonáhodně za běhu FS, takže i kdybys měl pro daný kilometr čvereční stejnou hodnotu LC, může se, v závislosti na hodnotách okolních oblastí LC, nahrát jiná textura.
Takže když tohle všecno dáš dohromady, tak je logickým důsledkem následující:
Když tedy nahraješ někam LC, tak tím změníš texturu a protože jsi změnil texturu, tak nová textura si nad sebe "zobrazí svůj nový autogen". Určitě to ale neznamená, že by LC nesl informaci o autogenu jako takovém. |
|