Asi takhle.. Samosebou, že by ty A310 byly asi vhodnější na lety do 5-ti hodin letu. Resp. na vhodnější destinace.. IMHO Cairo, Beirut, Tel Aviv, Moskva atd., tam by se jejich služeb dalo asi víc využít..
Je to z jednoho "prostého" důvodu.. Na evropských a blízkovýchodních letech je max. 23kgs/osobu. Zatímco na transatlantických letech je to max. 2kusy bagáže/osobu a s hmotností max. 64kgs. Čili obsazenost cargoprostorů je de facto trojnásobná. Tedy na samotné cargo tam opravdu moc místa/váhy nezbyde.
Nehledě na fakt, že na mnou zmíněné linky se pochopitelné nespotřebuje 100tun paliva na oba směry letu, jako je tomu např. u New Yorku/Toronta/Montrealu.
Abych to tedy shrnul. Nasazení těchto strojů na takové linky (KJFK, KEWR, CYYZ, CYUL) je čistě z prestižních důvodů a jejich nerentabilita je přímo úměrná faktu o bagáži, který jsem zmínil. S cenou jakýchsi "navazujících letů" to jaksi nemá jak souviset. |
|