FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ground vs autogen. Jeden příspěvek | Celý strom
Ground vs autogen.   24. 3. 2004 / 08:12
palander
Ma niekto skusenost s autogenom pre textury definovane v Grounde ako Custom Texture ktore sa nastavuju s cestou v 6-tich okienkach. Predpokladam ze preto ich je sest aby sa dali definovat ako jar, leto, jesen, zima, hard zima a LM. Neviem ci je podmienkou uviest v nazve na konci "su" ak sa sice jedna o letnu texturu ale zatial je len jedna pre cely rok? Nema nahodou toto vplyv ze k texture som vytvoril *.agn subor ktory somozrejme tiez nema v nazve *su a preto nevie zobrazit autogen? Dalsi problem moze mozno sposobovat definovanie textury v temp subore groundu (ma koncovku *.asm), kde som si vsimol, ze pri ostatnych deafault texturach je ine stvorciselne nastavenie napr. (1,0,0,4) ako pri custom texture. Ma niekto skusenost co tie cisla vôbec urcuju a ci prave tam nieje definovane zapnutie autogenu?
Celým prispevkom chcem riesit problem city textur o ktorych so sa tu uz zmienoval. Za kazdu radu dopredu dakujem.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ