Hehe... já měl v jednu chvíli i Resolution advisory, ale to bylo z mojí blbosti, že jsem neudržel přesnou hladinu, tak jsem to neoznamoval, začal stoupat zpět (byl jsem cca 150ft pod) a byl klid, tak to bylo oka Jina Traffic traffic mi to řvalo každou chvíli a v holdech jsem strávil 45min... a protože neumím na toto ještě řádně použít velkého pomocníka FMC, tak jsem si ty holdy lítal na ruku a držet toho bulíka 45min... no to je docela maso Na přiblížení jsem si řek, hurá, dostal jsem povolení cca 30s před zatáčkou směrem od letiště v holdu, tak jsem to trošku víc potopil, abych se dostal na G/S a řek jsem si jak mi to fajně nevyšlo a na RWY bylo éro, které pomaličku jelo až na konec dráhy a otáčelo se a zase pomaličku zpět, tak mi bylo jasné, co z toho vzejde. No naštěstí už jsem nemusel zpět do holdu a udělal jsem si přiblížení okruhem a konečně jsem se dostal na zem 
Jak jsem holdoval, tak jsem si říkal, jestli mi to výjde s palivem a za jak dlouho asi nejpozději budu muset divertovat nebo vyhlašovat low fuel status No, stih jsem to a rezerva zbyla..uff
No aby toho nebylo málo, tak mi nad Rakušákama vypad IvAp a přihlásilo mě to jen pod jinou volačkou, tak jsem doletěl s jinou volačkou, než odletěl No, hlavně, že jsem na zemi a už je to v klidu 
Že já se do toho vůbec pouštěl Aspoň jsem se naučil trošku ty holdy v FMC, ale pořád to je ještě málo 
Screenů asi moc nebude, teda pokud to někdo letěl na AP, což kromě mě asi všichni     Tady je něco málo, když byl ještě klid 
Náročný to večer  |
|