FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 9. 2025, svátek má Berta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Lesk laku Jeden příspěvek | Celý strom
Lesk laku   21. 12. 2008 / 17:15
Aardvark   
Pleteš

Alpha je jak na průhlednost, tak na odlesk. Pokud textura končí na "_T", tak se alpha kanál zobrazí jako lesk, pokud má na konci cokoliv jiného, alpha kanál bude průhledný. Ještě má na to vliv, jestli má daný materiál na modelu specular map, pokud ano, tak textura s alphou a s jakýmkoli názvem se zobrazí jako lesk.
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ