FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 2. 11. 2025, Památka zesnulých Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak měnit výšky autogenních budov v Annotatoru. Jeden příspěvek | Celý strom
Jak měnit výšky autogenních budov v Annotatoru.   27. 12. 2008 / 12:10
Priskac   
Mozno teraz napisem nieco od veci, ale ma napada vec ktora by nebola na skodu. Viem ze svojho casu zacal robit Anatolij (Zdenek Kussior) tie sila, a podobne objekty, a aj ja som uz dlhsiu dobu rozmyslal ze by nebolo na skodu spachat zopar domov, budov a podobnych veci ktore sa vyskytuju v nasich krajoch a urobit z toho verejnu kniznicu objektov. Jednalo by sa o uplne primitivne objekty s texturami ale vyzeralo by to ako u nas. A preco to cele pisem? Pretoze viem ze cez AgenT sa da nakonfigurovat vlastna kniznica objektov pre autogen. Ono takymto sposobom su urobene svetla v UTE (majitelia UTE vedia ze ked nechaju svetla na max tak im defacto zmyzne cely autogen, a je to prave pre toto ze oni maju vlastnu kniznicu objektov). A takymto sposobom by sa casom dali urobit aj tie tvoje viac poschodove budovy, pripadne priamo budovy ake by si chcel.

Peto
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ