FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 12. 2025, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak měnit výšky autogenních budov v Annotatoru. Jeden příspěvek | Celý strom
Jak měnit výšky autogenních budov v Annotatoru.   27. 12. 2008 / 12:10
Priskac   
Mozno teraz napisem nieco od veci, ale ma napada vec ktora by nebola na skodu. Viem ze svojho casu zacal robit Anatolij (Zdenek Kussior) tie sila, a podobne objekty, a aj ja som uz dlhsiu dobu rozmyslal ze by nebolo na skodu spachat zopar domov, budov a podobnych veci ktore sa vyskytuju v nasich krajoch a urobit z toho verejnu kniznicu objektov. Jednalo by sa o uplne primitivne objekty s texturami ale vyzeralo by to ako u nas. A preco to cele pisem? Pretoze viem ze cez AgenT sa da nakonfigurovat vlastna kniznica objektov pre autogen. Ono takymto sposobom su urobene svetla v UTE (majitelia UTE vedia ze ked nechaju svetla na max tak im defacto zmyzne cely autogen, a je to prave pre toto ze oni maju vlastnu kniznicu objektov). A takymto sposobom by sa casom dali urobit aj tie tvoje viac poschodove budovy, pripadne priamo budovy ake by si chcel.

Peto
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ