ATC ve FS tě na klesání posílá proti reálu zbytrečně moc brzo a daleko od letiště, takže pak opravdu letíš dlouho v nižších hladinách. V reálu je to většinou tak, jak píšeš, klesat se začíná až tehdy, aby letadlo na letiště doklouzalo s motory téměř na volnoběh a pokud možno naráz, bez zastávek v různých výškách. Správný bod pro zahájení klesání spočítá palubní počítač v závislosti na mnoha parametrech, hlavně rychlosti větru. Během klesání pak ATC povoluje nižší hladinu vždy chvíli s předstihem, aby nebylo nutné klesání přerušovat. S vyjímkou vyčkávání nebo vyhýbání se jinému provozu. Jinak jsem napsal, že nad FL30 stoupá už jen okolo 1000ft/min, samozřejmě jsem myslel nad FL300 Jak píše kolega piErcE, tak opravdu nelze srovnávat sim s realitou, hlavně to ATC Uvidíme, s čím přijde FS2006  |
|