Jako škola dobrý, protože když tě to nečekaně potká, tak je to bez rychloměru docela hukot.
Už jsem o tom tady jednou psal, právě nachlup před několika roky (31.12. ) se mi při zimním lítání nafoukal sníh do pitotky, ručička ztuhla na 60 - a z rychloměru se stal špatně kalibrovaný výškoměr. Takže můžu potvrdit, že se to podle uší uřídit dá.
Ale něco jinýho je, když jsi 1,5 km v luftě a můžeš si leccos zkusit, jiný je, když tě ve 350m zahoděj z aerovleku - a zakruž a sedni k praporkum. Letěl jsem asi dost rychlejc než jindy, těch 60 km/h na rychloměru je magický číslo, pořád jsem musel bránit pocitu potlačit - a potlačit - a potlačit... Protože mi ale netuhly síly na řízení, tak to asi moc přes 120 nebylo . Akorát jsem byl trochu dlouhej, tak ostatní remcali, že musejí jít dál než obvykle.
Ale bojím se, že s jiným érem než blaníčkem by to byl docela průser....
|
|