Máš zapnuté crossfeed ventily motorů, mají být vypnuté.
Viz NORMAL CHECKLIST, bod 4, část B.
Podle mně se vypínají právě kvůli tomu, aby si každý motor spotřebovával "svoji" nádrž. I když spotřeba motorů bude odlišná, pořád to evidentně dle Tvého obrázku bude souměrnější než když je palivový systém propojen dohromady. Zapíná se to podle mně při aktivaci EXT, AUX nádrží nebo nějakém nestandardním chování.
Motor vypnutím CROSSFEED ventilu nevypneš, pokud má palivo ve "své" nádrži. Vypneš jej (omylem) vypnutím jeho BOOST čerpadla ale jde pak v pohodě zase nahodit.
Zatím jsem na začátku, ale letadlo je to úžasné a má i slušnou dokumentaci od CS.
Jediné, co mně zatím trápí, je jak s ním na IVAO (až jednou snad přeci jen..).
Pokud si pamatuju tak ta jediná nonRNAV trasa co vede po ČR nevede ani na Slovensko takže ani do Sliače se nepodíváš. Nevím podle čeho létají vojáci ale ať už je to cokoli tak na IVAO to není povolené (pokud vím). |
|