no co sa tyka tych svetiel vsetko funguje tak ako ma. V gmaxe ak das nejakemu objektu materaial s nazvom LIGHT_NAV resp. LIGHT_XXX (nazvy mas v SDK) tak sa Ti bude spravat iba ako svetlo, proste sa Ti 3D objekt premeni na svetlo, to znamena ze strati ten svoj 3D tvar. Ak chce, aby Ti 3D objekt svietil a bol aj 3D ( resp. aby bol luminescentny) tak pouzi nazov materialu BRIGHT_ . Ked chces vidiet ako to vyzera v reali tak kukni sem:
http://www.bozenka.tuke.sk/~priskin/fs/develope/scenery/LZKZ/LLZ/fsscr005.jpg
vsimini si tu LLZ antenu, a hlavne ten posledny stlp ktoreho vrch svieti. Toto je urobene tak, ze su dva objekty (bavime sa teraz iba o tej svietiacej casti) Jeden objekt ma mateial BRIGHT_ to je vlastne to teleso ktore ma tvar a svieti na cerveno, a druhy objekt je samotne svetlo, lenze tento objekt sa neda vidiet, proste po tom ako som na tento objekt pouzil material LIGHT_XXX ( v tomto pripade LIGHT_NAV) tak sa pretransformoval na svetlo (ta cervena ziara). Ono cele toto ma dva aspekty. Objekt s materialom LIGHT_XXX je vidiet aj z vacsej dialky kedze sa to sprava ako svetelny efekt, a objekt z nazvom materialu BRIGHT_ je viditelny iba z urcitej vzdialenosti. Takze ja osobne kombinujem tieto objekty spolu, ten LIGHT_XX je vhodny a pekny z vacsej vzdialenosti a ten BRIGHT_ vyzera pekne z blizka, a spolu to vyzera uplne super Snad som Ti aspon s tymto light pomohol.
Priskac |
|