Nevím, jak je to s reálností PMDG 747, nikdy jsem ji neletěl a ani trošku ji z kabiny neznám, ale autoland se dá létat jen při LVP, protože na to, aby to éro korektně letělo, tak se musí dělat větší separace, aby nebyl tolik ovlivněn paprsek z ILS a na autoland se může sedat pouze při počasí CAT III (pokud se nemýlím... ale něco mi říká, že to je až u IIIc - jen doměnka) a v tom případě platí to, že pokud se v 50ft nezacapturuje FLARE, tak sedat nesmíš, protože je to prostě o hubu, když nic nevidíš 
A z tohodle důvodu těžce pochybuju, že by to na autoland šlo samo od sebe... ikdyž teoreticky to možné je, akorát s tím, že jako autoland se pokračovat nesmí, pokud není vyhlášená příšslušná kategorie a tím pádem se AP musí odpojit nejpozději v MAPtu, pokud se jde na přistání  |
|