Nespletl sis to trochu ? Řekl bych naopak, že na CAT III od b se musí A/L použít a na nižší do CAT II může. Nenapadá mne rozumný důvod, proč by ho nemohl použít i za jiných podmínek, standartní rozestup na přiblížení jsou 3 míle(vyjma rozdílných kategorií), nepletu se, primární aktivace A/L je v 1500 AGL což je 4,7 nm od prahu, ale myslím že fest na minima se nejde, každopádně než dosáhne 100 AGL, nic už tam být nemůže a do té doby ten AP dělá to samé jako u CAT I. Naopak jsem někde dříve četl, že A/L se musí jednou měsíčně minimálně zkusit, jestli pracuje korektně a to bych: za A) nehledal letiště, které zrovna má skoro nulovou dohlednost a za B) chtěl visuálně zkontolovat, jestli opravdu pracuje tak jak má.
Pokud vím, tak A/P jednotky v tu chvíli pracují tak, že když je chyba v systémech tak A/L není, když padne jednotks A/P tak taky není a když se začnou rozcházet jednotlivé příkazy mezi A/P tak se to vypne taky a domnívám se, že to by se právě stalo v případě překrytí paprsku...
V případě, že nevidíš je šílenost podrovnávat ručně, to bez debat...  |
|