A ty seš si jistej, že užil právě slew mód?
Mně to přijde nějaký divný. Osobně tuhle funkci nepoužívám nikdy, a to ani pro přesun ze stojánky. Přijde mi to naprosto krkolomný a neovladatelný a nebo s tím neumím. Když bych se někdy o to pokusil, nikdy nevím, jak se to má ovládat. Pak se stačí blbě dotknout beran a letadlo najednou vystřelí do oblak nebo někam úplně do hajzlu... Proto dám radši v klidu pushback a prostě se na vedlejší gate přemístím vlastní silou. Jsem přesvědčen, že to pro ostatní IVAO účastníky vypadá o něco reálněji, než levitující stroje, co se bokem šoupou po apronu skrz budovy...
Napadaj mě teda jen dvě věci - a) buď to byl nějakej mladej blb a prostě tu trasu zalétnul urychleným sim rate. Jestli to je z Egypta nějakých 4 hodin letu, tak by ta čtvrthodina odpovídala zrychlení 16x, b) ten dotyčný skutečně dokáže slew mode nějak kvalitně ovládat a držet směr - jediný důvod, proč by tak někdo činil a nepoužil radši zrychlení vidím v tom, že při slew mode se evidentně do pohybu nepromítá vliv počasí a reakce letounu na něj.
Jestli jste si někdy zkusili vyšší sim rate (třeba 32x nebo 64x), tak víte, že se s tím nedá letět dýl než pár vteřin, protože se s prudkejma změnama tlaků, počasí, větru apod. to letadlo rozkolíbá jako prase, pernamentně je buď v overspeedu nebo stallu, všechny body trasy přelítává a následně se obloukama jak ožrala vrací na trať apod. Letět se s tím defacto ani nedá.
|
|