FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. Jeden příspěvek | Celý strom
Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia.   11. 3. 2009 / 17:49
Vulcan
Niekde som sa docital, ze to tifko je na to, ze ak nanho nanesiem ciernu farbu a ulozim, program vynecha tuto ciernu oblast a pri tvorbe vysledneho bgl bude FS vlasne nacitavat povodnu texturu na toto miesto. Takze to nebude ta water maska aj ked samozrejme tam kde predtym bola voda vo fs a pouzijem tam ciernu farbu tak by sa mala zobrazit. Mne skor ide o to ze by som si spravil male vodne nadze na Slovensku, ktore vo FSX standartne nie su.

Dalsia vec. Podla mojho logickeho myslenia vysledne bglko bude v kvalite priblizne 1,5625 m/pixel a preto nema zmysel tahat lepsi zoom ako 16. Samozrejme samotna mapa musi dosahovat rozlisenie aspon tych 1,5m/pixel aby sa kvalita este neznizila. Vychadzal som stoho ze jedno bgl si berie za zdroj bmp o rozliseni 4096x4096 pixelov a aspon u mna ma velkost asi 6400x6400m po opätovnom nacitani v Google earth. Ak nie opravte ma prosim!
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ