Niekde som sa docital, ze to tifko je na to, ze ak nanho nanesiem ciernu farbu a ulozim, program vynecha tuto ciernu oblast a pri tvorbe vysledneho bgl bude FS vlasne nacitavat povodnu texturu na toto miesto. Takze to nebude ta water maska aj ked samozrejme tam kde predtym bola voda vo fs a pouzijem tam ciernu farbu tak by sa mala zobrazit. Mne skor ide o to ze by som si spravil male vodne nadze na Slovensku, ktore vo FSX standartne nie su.
Dalsia vec. Podla mojho logickeho myslenia vysledne bglko bude v kvalite priblizne 1,5625 m/pixel a preto nema zmysel tahat lepsi zoom ako 16. Samozrejme samotna mapa musi dosahovat rozlisenie aspon tych 1,5m/pixel aby sa kvalita este neznizila. Vychadzal som stoho ze jedno bgl si berie za zdroj bmp o rozliseni 4096x4096 pixelov a aspon u mna ma velkost asi 6400x6400m po opätovnom nacitani v Google earth. Ak nie opravte ma prosim!