FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
bočák při startu Jeden příspěvek | Celý strom
bočák při startu   25. 3. 2009 / 23:26
litinoveweedle (CSA381)
Coz asi neni tak uplne pravda, protoze pri vetsich a velkych vychylkach smerovky kdy dochazi k pusobeni odstredive sily vlivem obloukove trajektorie letadla ( napriklad pri uvolneni na high speed taxiway ) je fajn dat trochu kontra kridelky aby se letadlo neklopilo. Totez pri pristani pri bocni vetru, dorovnani do osy drahy a naslednych korekcich pri vyssich rychlostech.

Nicmene souhlasim, pri startu by plne melo stacit pouzit rudder, lepe receno pri nizsich rychlostech bys v realu pouzil rohlik a od jiste rychlosti (zalezi na typu letadla a doporuceni vyrobce - najdes v FCOM) bys pouzival smerovku az do positive climbu, pak bych asi presel na naklopeni kridelky - klasicke wing down proti vetru.

Co na tohle profici?

Jinak me stale prekvapuje DRZOST novacku popadnout co nejvetsi masinu a vydat se na Heathrow, nejlepe na onlinu. A pak se na foru ptat, ja ji zvladnout. Kua ja asi fakt nejsem dnesni. Nechcete mi nekdo delat ridiciho az budu zkouset okruhy B747 na LKCM??? Nebo co takhle rovnou Mria??? Nejhorsi je pak tyhle typy potkat nekde ve vzduchu. ;-( (rovnou rikam, ze jsem mizerny pilot a delam spoustu chyb, ale snazim se nez neco zacnu "zkouset" neco o tom vedet.

S pozdravem L.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ