Jojo tebe jsem slysel, jak jsi oznamoval draha uvolnena a pak uz bylo od vezky jen praskani. Ja tusil ze mi nejspis dava to povoleni, ale kdyz jsem ho neslysel, tak nebudu pristavat... A po textu mi dal akorat houby, po tom co jsem oznamil GoA me nepreladil na APP (nestudoval jsem mozna je to v AIPu)...
Navic jsem alergickej na TWR co da ATR minimum speed na 4NM kdyz za nim je vlacek dalsich letadel (byl tam myslim i Borek?) Dokonce jsem se mu (TWR) to snazil vysvetlit, ale mlel si stejne svou.
Pro non-jatristy, Vapp jsem mel ten vecer (non icing cond, 18t, wind calm) cca 102kt takze + nejakejch 5kt do foroty na nejake to manevrovani, tahnul jsem se posledni 3NM jak snek. Pokud mel za mnou nekdo potize, sorry nebylo to mnou.
Jinak pro ATC (nasi ATC to vetsinou vedi, spise se mi stava v cizine), ATR deceleruje stylem:
IAS * 10 = AGL pro deleraci, Vapp bude dosazena 500ft AGL. Tj. Jsme schopni brzdit az v GS tak, abychom moc nikoho za sebou zbytecne nezpomalili - z nejakych 180-210kt ias na vyslednou ~100-120kt vse na posledni cca 7NM. Pokud uz potrebujete speed restriction pro separaci, tak si prosim uvedomte co je minimum speed pro ATR
S pozdravem L. |
|